W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo do jej zwrotu, musi wysłać przesyłkę pod wskazany adres wraz z wydrukowanym paragonem dostarczonym drogą elektroniczną. Jeśli od zakupu minęło 30 dni, nie możemy zaoferować zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu. Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub wymiany towaru, który nosi jakiekolwiek ślady użytkowania wykraczające poza podstawowe zapoznanie się z towarem, takie jak plamy, ślady makijażu, uszkodzenia mechaniczne, brak oryginalnego opakowania, wszelkie zapachy ( perfumy, dezodoranty, detergenty itp.).
Niektóre rodzaje towarów są zwolnione ze zwrotów. Nie przyjmujemy produktów intymnych i higienicznych, związanych z rodzajem bielizny.
Dodatkowe przedmioty bezzwrotne:
- Karty podarunkowe
- Elektroniczne pliki do pobrania
Aby dokonać zwrotu towaru należy odesłać produkty ze śledzeniem przesyłki (z numerem przesyłki) na adres:
Vladlena Douhapolaya
Jana Pawła Woronicza 15-39
Warszawa, Poland, 02-625
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. W tym celu wydrukuj elektroniczne potwierdzenie zamówienia, które zostało wysłane na Twoją pocztę e-mail po dokonaniu płatności za zamówienie.
Jeśli Twoja przesyłka została wysłana bez śledzenia numeru przesyłki w przypadku zwrotu, sprzedawca nie gwarantuje otrzymania przesyłki.
Pamiętaj, że 30 dni kalendarzowych to okres, który zaczyna być liczony od daty otrzymania zamówienia. Jeśli chcesz zwrócić towar po zakupie, to czas zwrotnej dostawy towaru do sprzedawcy również jest wliczony w te 30 dni. Prosimy o dokładne rozważenie czasu dostawy.
Sprzedający nie przyjmuje zwrotów wysyłanych do firmy za pobraniem lub do innych punktu odbioru niż bezpośrednio na podany adres.
Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).
Kupujący ponosi koszt odesłania towaru. Ponadto, w przypadku zwrotu, kupujący zwróci sprzedającemu koszt wysyłki zamówienia, który pierwotnie został opłacony przez sprzedającego. Nawet jeśli koszt wysyłki w zamówieniu jako prezent został uznany za bezpłatny.
Zwroty
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również, gdy Twój zwrot zostanie zatwierdzony lub odrzucony.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu 14 dni. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, otrzymasz wartość zamówienia pomniejszoną o koszty wysyłki opłacone przez sprzedawcę. W tym celu sprzedawca musi przedstawić Ci dowód zapłaty za przesyłkę towaru.
Spóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw ponownie sprawdź swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie wysłany.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie wysłany, często zajmuje trochę czasu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem shop@mramur-harness.pl.
Wyprzedaż
Zwrotowi podlegać mogą wyłącznie produkty o regularnej cenie. Przedmioty z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.
Wymiany
Wymieniamy tylko przedmioty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz go wymienić na ten sam przedmiot, wyślij nam wiadomość e-mail na adres shop@mramur-harness.pl. Po zatwierdzeniu wymiany towaru kupujący musi odesłać stary towar na własny koszt na adres:
Vladlena Douhapolaya
Jana Pawła Woronicza 15-39
Warszawa, Poland, 02-625
Potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. W tym celu wydrukuj elektroniczne potwierdzenie zamówienia, które zostało wysłane na Twoją pocztę e-mail po dokonaniu płatności za zamówienie.
Dostawa i zwroty
Aby zwrócić produkt, należy wysłać go pocztą na adres:
Vladlena Douhapolaya
Jana Pawła Woronicza 15-39
Warszawa, Poland, 02-625
Będziesz odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki za zwrot przedmiotu. Koszty przesyłki nie podlegają zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, koszt wysyłki zostanie odjęty od Twojego zwrotu.
W zależności od miejsca zamieszkania czas dostarczenia wymienionego przedmiotu może się różnić.
Jeśli zwracasz droższe przedmioty, możesz rozważyć skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.
Potrzebna jest pomoc?
Skontaktuj się z nami pod adresem shop@mramur-harness.pl w sprawie zwrotu kosztów i zwrotów.